🌷🌷 گاه نوشت های من 🌷🌷

🌷🌷 گاه نوشت های من 🌷🌷

زینب هستم دختری از شهر تهران ...

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب
آخرین نظرات

تبریک ورود

يكشنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۸، ۰۲:۰۶ ب.ظ

خب خب خب ورود خودم رو به سایت بیان به شدت بهتون تبریک میگم 😊😊😊😊. من اصولا با بلاگفا شروع کردم و با اینجا خیلی اشنایی ندارم . اما قول میدم خوب وارد بشم .

در پناه حق

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۱۸
زینب بانو

نظرات  (۵)

خوش اومدی. :)

کمکی چیزی خواستی، در خدمتم. :)

پاسخ:
ممنونم
۱۸ اسفند ۹۸ ، ۱۵:۴۶ دختـرِ بی بی

تبریکککککک😘😘🌷🌷

پاسخ:
ممنون خواهر گلم اصلا به عشق خودت پاشدم اومد اینجا
۱۸ اسفند ۹۸ ، ۱۹:۳۵ اقای ‌ میم

خوش آمدید

پاسخ:
خیلی ممنونم
۲۷ اسفند ۹۸ ، ۱۳:۰۵ علی فرح بخش

سلام :)

 ایشاا...چرخ اش براتون بچرخه D:

توی بلاگفا کلا خیلی کم فعال بودین، فکر کنم با اینجا ارتباط بهتری گرفته باشین.

 

+ من یک ماه میشه که دارم داستانی که نوشتم رو برای وب قرار میدم، این داستان روند پر کشش و غیر قابل پیش بینی ای داره که میتونه براتون جالب باشه، پیشنهاد میکنم اگه فرصت کردین حتما بخونین.

 

سبز باشید. 

پاسخ:
بله فضاش رو بیشتر دوست دارم . کامل تره نسبت به بلاگفا

اربا اربا درسته

نه عربا عربا

پاسخ:
اوه ممنونم که گفتین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی